HÄRLIG VECKA!

HEEJHEEJHEEJ!
Min dag har bara vart slapp.slapp.slapp. Men det var rätt skönt :D Jag har stekt lite och sen så har jag inte gjort något mer. Men guuuud vad jag blev rädd förrut för Agnes hade försvunnit och hon hade smitit till någon typ längre bort än min gata :O Tillslut hitta vi henne, puuuhh! Imon så blire att åka till landet. Det kommer bli huuuuuuuuur kul som helst, för vi ska måla, åka till Marieberg, kanske ska "bada" för första gången iår och sen ska vi ha det skitmysigt. Men imon så ska jag gå upp tidigt eller ja kvart i sju för jag ska med pappa och jobba. Så vi kommer inte höras innan söndag eller måndag. Aja, hoppas ni får en kanonans vecka. Hare bra,
puss och hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0