studiedag imon

Hej allesammans !
Nu så är klockan 22.12 och jag börjar bli ganska trött. Immon har vi studiedag, åå så skönt (L)
Idag i skolan så redovisade vi våra parti för två klasser. Jag tyckte faktist att det gick bra för mig :)
Efter skolan så var jag jätte trött så jag la mig i soffan och sov i en timme, det är därför jag inte har bloggat något idag ;)
Sen så var det dags för match mot Östanbo. Vi vann med 10-1.Jag gjorde ett l fast det blev offside så nu är jag as sur för att det var offside ;oo Men jättejättejätte bra kämpat tjejer. Nu är det bara en match kvar mot Smedjebacken i en spännande FINAL.
Imon så ska jag på stan med farmor och handla klart för pengarna jag har fått av dom. Det kommer bilder imon :)
Ha det gött så hörs vi :p


Kommentarer
Postat av: amanda rönnqvist

sista matchen är mot smedjebacken inte söderbärke xd

2010-09-15 - 08:08:49
URL: http://amandasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0