städdag

Tjabbbbaa tjennnnaa hallllåå !
Nu är klockan 15.54.
Idag i skolan så fick vi reda på att vi var den klassen som hade sprungit mest av alla på sklojoggen, och att det inte var någon annan klass som hade haft det rekordet förrut så det var ju jätte bra :)
Vi hade musik idag och då sjöng vi 9 kano och om man klarade att sjunga det så vann hela klassen glass.
Våran klass klarade av det sista chansen. Så det var ju också jätte bra ;)
När jag kom hem från skolan åt jag lite mellis men när jag skulle gå och göra en sak och när jag kom tillbaka så stod Agnes (våran hund) med hela min macka i hennes mun så jag fick ta en ny ;ss
Och nu så ska jag gå och damma av rummet så att det blir rent tills jag kommer hem från Spanien.
Imon åker vi.
Åå gud så skönt vi ska ha det (L)
Här kommer lite bilder som jag har tagit idag ;)




Det här var min mellis



Ett glas multivitamin
En macka
En baby youghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0