födelsedag

God morgon god morgon !
Idag är jag äntligen 12 år :)
På morgonen vid 07.15 eller nåt sånt så kom familjen upp och sjöng för mig, då fick jag alla mina presenter :)
Efter det åt vi frukost.
Och nu så ska jag fixa mig för Forsmans och farmor och farafar kommer och grattar mig (L)
Det kommer bilder sen på vad jag har fått från Forsmans, jag har redan fått min present från farmor och farfar att farmor att jag skullegå på stan med farmor och shoppa. Fast jag har redan shoppat, men  jag har nån grej kvar som jag ska få av dom :)

Jag fick:
Baseball tröja och byxor
Björn Borg trosor
Leilas kok bok
Spets linne
Grått linne
Summer Hits
Graffiti negellack
500kr
Älskade syster sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0