dag in och dag ut

Hejsan !
Igår hann jag verkligen inte blogga för det var skola, sen så hade jag en sovaöver tjejkväll eller vad man nu ska kalla det  ?
Jaja, jag kan skriva lite om gårdagen :)
Jag gick till skolan och slutade där 13.20.
Sen fick jag lite läxor med mig hem eftersom det bara är 4 dagar kvar tills vi åker till Spanien :)
När jag kom hem så åkte jag, mamma och Figo till ICA MAXI. Där handlade vi och vi träffade farmor och farfar.
När vi var klara där hade vi bråttom hem för jag skulle fixa till kvällen.
Klockan 16.00 hade jag träning, vi tränade på konstgräset. Det gick bra ;)
När träningen var slut så var det bara hem och fixa sig. För Louise, Amanda och Filippa skulle komma vid kl 18.30.
När klockan äntligen blev 18.30 så kom dem.
Vi åt, dom fick ha en frågetävling och dom skulle smaka på olika saker och se vad det va. Vi skulle oxå kolla på film men vi orkade inte så vi spelade kort istället. Alla sov kvar för det var det som var meningen :)
En jätte rolig dag och kväll.
Nu så sitter jag här brevid Amanda och jag, Emma och Amanda har sålt dalarabatten idag igen, vi ska ut lite senare oxå :)
Ha det bra (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0