bilder på min födelsedag

Hej :)
Nu är klockan 17.12 och snart är min älskade 12årsdag slut ;oo
Men när klockan var 10.30 så kom Forsmans eller som sagt så kom bara Pernilla, Daniella, Olivia, farmor och farfar hit :)
Vart lite besviken och ledsen när inte Filippa kom :'(
Men vi fikade och pratade :)
Jag fick lite saker av Forsmans;)
Sen när alla hade åkt hem så hade inte vi något att göra så vi bestämde oss för att åka in till stan och äta en smörgås på Waynes Cofee och gå runt och titta lite.
På stan så träffade vi farmor och farfar igen, så pappa och farfar satte sig på pitchers och kollade på fotboll, och vi andra gick lite på stan (L)






Tårtan. Jag ska snart blåsa ut ljusen.
Bilden på mig när jag snart ska blåsa ut ljusen är tagen av Emma.


Lite kakor också.


Rosa rosor som jag fick av farmor och farfar. Tacktack älskar er.


En som verkligen gillar kakor, sötnos.


Jag haha.








Det hära fick jag av Fosmans:
Tre små örhängen
Stora runda örhängen
Och en halsduk








Bilder inne på Pitchers.


Emma och jag på en sån dära häst .






Det här kom jag hem med från stan:
Lindex: Nagellack 39.50kr
H&M: Uggs skor 99kr








Kommentarer
Postat av: Emma

du har glömt lite ord på vissa meningar;) och du kan väl ändå skriva att bilden som du tog från mig är från mig??:)

2010-09-11 - 18:09:06
URL: http://eemmaaross.blogg.se/
Postat av: amanda rönnqvist

lika skor som mig

2010-09-11 - 19:42:21
URL: http://amandasusanne.blogg.se/
Postat av: Julia:)

Det var såååå synd att jag var sjuk , hade gärna velat komma o gratta dig (L)

2010-09-12 - 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0