Sweden

Heeeeeejjj alla sötnosar !
Nu har det gått ett bra tag sen jag kom hem från skolan :)
Vi kom hem till Hosjö klockan 03.22.
När jag kom hem så gick jag direkt upp till sängen och la mig och sov i min sköna säng.
Sen ringde väckarklockan 07.00 och då var det dags för en dag i skolan.
Jag var väldigt trött i skolan men det var ändå väldigt roligt att komma till skolan ocg träffa alla kompisar.
Nu så sitter jag här brevid Figo och han kollar på " BANANER I PJAMAS "
Det är ju jätte bra eller inte ?
Tror att jag kommer knäppa lite bilder snart om jag orkar för jag har lite att fixa för vi ska till landet imon.
Det ska bli kul men lite jobbigt att åka bort igen,
men det är ju bara att bita ihop ! (L)
Blir ingen bild för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0