100 frågor

1. Mitt namn? - Maja Ross
2. Exakt ålder? -  12 år
3. Vart bor du? -  Falun
4. Syskon? - Figo, Emma och Simon
5. Husdjur? - En hund
6. Färg på ditt hus? - Rött 
7. När är du född? - September
8. Klass? - 6:an
9. Vilket år tar du studenten? - Orkar inte räkna
10. Har du något jobb? - Nej går fortförande i skolan
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött
12. Mitt största intresse? - Fotboll och kompisar
13. Duschat idag? - Gör det varenda morgon
14. Kramat någon idag? - Haha t.ex farmor och farfar
15. Pussat någon idag? - Jaa brorsan min
16. Vad har du ätit? - Lite olika orkar inte skriva allt
17. Dagens klädsel? -  Jeans, new york tjocktröja, linne och sockor
19. Dagens sötnos? - Många
20. Dagens roligaste? - Vet inte kanske rasterna i skolan xd
21. Har du många vänner? - Nja rätt många 
22. Vad ska du göra idag? - Spela träningsmatch mot Kvarnsveden
23. Vem kramade du senast? - Figo
24. Hur många vill du ha sex med? - Haha vilken fråga.... jag har ingen aning
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - 1 tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? - 
29. Vad var din senaste dröm? - vet inte

Favorit

31. Film? - Remember me
32. Låt? - Hang with me, rasie your glass
33. mat? - kött, potatis och beasås
34. Dryck? - mjölk fanta
37. Stad? - många 
38. Land? - många
39. Ämne i skolan? - SO, idrott, musik och slöjd
40. år? - 1998 såklart

Senaste

41. Personen du tänkte på? - Lovisa Larsson
42. Personen du kysste? - Brorsan
43. Gången du spydde? - När jag hade influensa
44. Gången du grät? - Söndags
45. Pizzan du åt? - hawaii pizza fast jag gillar inte pizza så mycke...
46. Gången du var i göteborg? - för typ två års sen 
47. Gången du var i stockholm? - i sommras
48. Gången du var full? - Seriöst jag är 12 år jag har aldrig vart full !!
49. Gången du var hög? - har aldrik vart det och kommer aldrig va det
50. Personen som såg dig gråta? - typ mamma och pappa

Antingen eller

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Hemma och mysa tror jag :P
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel 
55. Singel eller upptagen? - I don't know
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Ingenting av det
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - Ussshh hatar godis skit äckligt 
63. Göteborg eller stockholm? - Båda ;)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta! 
66. Pizza eller kebab? - inget
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva..

Antal
70. Personer du älskar? - Jag älskar många personer
71. Personer du hatar? - 
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många :p
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period?- ingen 
74. Glassar du ätit på en dag? - 6 glassar.. det var när vi var i Spanien
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - Ingen 
6. Gånger du haft minnesluckor? - ??
77. Piercingar har du? - Ett i varje öra
78. Personer du saknar just nu? - Familjen Larsson
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Många gånger

Vem

80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - klassen :p
82. Sjöng du senast för? - Amanda
83. Hade du senast en msn konversation med - Johanna
84. Spelade du tv-spel med senast? - Emma
85. Vill du ta med på en resa nu? - familjen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen just nu
87. Förtjänar att dö? - INGEN
89. Vill du sova brevid inatt? - Ingen 

Vad

90. Gör dig glad? - klassen och vänner
91. Gör dig ledsen? - Det du 
92. Vad vill du helst göra nu? - spela match
93. Önskar du att du slapp göra? - gå upp tidigt imon
94. Vill du ha nu? - PENGAR och julafton !!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ett år kvar så jag vet inte nu vad jag önskar mig
96. Längtar du till? - julafton
97. Tycker du om dina betyg? - Får inga betyg
98. Ångrar du i ditt liv? -  vet inte
99. Är det bästa som har hänt dig? - mycket
100. vill du göra om i ditt liv ? - Att åka till USA igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0