Onsdag

Hej ♥
Idag är det Onsdag...
Skolan var rätt rolig.
Jag slutade klockan 14.10.
Därefter gick jag hem och åt mellis och kollade på tv.
Haha jag somnade xd
Vid 16.20 så åkte vi och hämtade Amanda för vi hade träning idag.
Men innan träningen så åkte vi och köpte glitter åt mig för vi ska ju Lussa imon.
Jaja träningen gick bra ända tills jag fick baaaaajjjsss ont i min hälsena...
Inte bra för vi har match på Söndag.
Ååå jag önskade att jag kunde vara med och träna för jag skulle vilja ha styrka.
Men så blev det inte :-(
När jag kom hem så åt jag köttfärssås och pasta.
Mummss :)
Snart börjar Halv Åtta Hos Mig.
Efter det ska jag kolla på Bonde Söker Fru :D
Vi hörs.
Men om det inte blir ett till inlägg idag så blir det imon efter jag har Lussat :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0