Julgranen är pyntad

Heeej !!
Klockan är 17.20 och så här har min dag sett ut.
Dansuppvisning, käkat på O'LEARYS, kikat runt på stan med Emma dock handlat julklappar och pyntat granen.
Ja min dag har vart toppen bra.
Nu har jag äntligen bara två packet kvar att handla.
Yippiiie.
Och om jag har tur så har jag råd med ett par assss snygggaaaa tights.
Hoppas att jag har det !!!
När båda Emma och jag har städat klart i vårå rum ska vi börja med lite julrim.
Jag älskar att köpa, slå in julklappar och skriva julrim.
hahaha xd
Här kommer bilder
l
l
l
v




Köpen på stan


Örhängen till julafton
Tack mamma och pappa för en ny slalomhjälm.
Jag har oxå fått nya slalomskidor.
Tacktacktack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0