God Jul

God morgon och god jul.
Nu är det äntligen julafton.
Dagen började med att jag vaknade vi 07.10.
Då gick jag och väckte Emma.
Fast hon ville sova lite till så därför gick jag ner till mamma, pappa och Figo.
Efter ett tag så gick Emma upp.
Vi gick julrundan.
Som ledde oss fram till ett stort paket.
Vet ni vad som låg i...
Ett XBOX KINECT.
Spelet var till mig, Emma och Simon.
Nu är vi alla jätte glada.
Nu tänkte jag gå och duscha och fixa mig.
Det blir inge mera inlägg idag tor jag.
Men ni alla får ha en jätte rolig julafton så höres och synes vi imon.
Kramar och pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Farmor Inga-may

Vill önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År

2010-12-24 - 11:43:31
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

god jul , !

2010-12-24 - 14:45:42
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0