Christmas is over now

Hejsan svejsan !
Nu är julen slut.
En sjukt toppen supeeeeeeerrrr dag ♥
Varför ska dan ta slut så snabbt.... ?
Jag har fått så mycke fina grejor.
Ååå jag älskade allt jag fick.

Dett fick jag :

Xbox Kinect
1000 kr
Shopping i stockholm med kusinerna och farmor och farfar,
då får vi 1000 kr av farmor och farfar.
Presentkort på ÅHLÉNS
Bio pengar
En vit och en svart kudde
Vit halsduk
Vit mössa
Svart mössa
Svart tröja
Björn Borg trosor
Korshalsband
Korsörhängen
Bok
Säsongs kort i Källviken
Smycke träd
Hjärtan bak mått
Kokbok
Ett spel till xboxet

Sen körde vi ett julspel.

Då "vann jag detta" :

Tre örhängen
Massor av ljus

Ja idag har vi ätit, kollat på Kalle Anka, dansat runt granen, öppnat julklappar och kört julspel
Hoppas ni oxå har haft en skit bra julafton.
Nu är det ett helt långt år kvar till julafton ;)
Jag längtar redan tills nästa jul.
Hahaha :D
Jag längtar oxå tills på Söndag då familjen och jag ska till stan på mellandagsreorna :*

Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0