1 december

Heej alla glada :D
Idag är det första december.
Det är inte så himlens långt kvar till julafton...
Åååå vill att det ska vara julafton fast ändå inte :O
Jag vill för att jag älskar julafton och jag vill inte för när julafton är slut då är det ett helt år kvar tills nästa jul :O
Jaja idag hade vi träslöjd, idrott, bibliotek, läsning, bild och matte.
Rätt ok dag.
Efter skolan så gick jag och Amanda hem till henne för hon skulle hämta sin läxa och packa fotbollsväska.
Och förresten idag har vi trträningsmatch mot Kvarnsveden.
Vi ska viiinnnaaa !!!
Ja det är samling 18.40 eller något sånt.
Matchen börjar klockan 20.00 så jag missar BONDE SÖKER FRU IDAG...
höhöhaha xd
När Amanda hade packat klart gick vi hem till mig.
Vi har bara käkat mellis och gjort läxor.
Så vi har inte gjort så mycke.
Vi kommer säkert bara sitta vid datan.
Haaa det super :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0